1 Ekim 2013 Salı

Googled ve dava - kendi küçük bir hikaye

Her zaman olmuştur Haberler şirketler/insanlar başkalarının onlar arama motorları üzerinde bulunan bilgi ve belgeler için dava açtı. Bugün, Symantec bir telefon aldı (kendi sitesine link istiyorum ama onlara kızgınım öyle yok PR sizin için). Arama doğanın içine gitmeden önce bazı tarihi bilgi vereyim.200R aygıt, Symantec VPN satın onunla çok mutlu olmuştur. VPN Symantec tarafından desteklenen değil sorun oldu. Yani bazı adamlarım, benim şirket onların kafa kafaya ve bir çözüm buldum. Biz Symantec ile biraz telefonda çalıştı ama sonra sonuçta Symantec VPN 200R cihaz ile VaporSec bilgisayar yazılımı. Yani tüm bu görmek yöntemi (ki daha sık güncelleştirilmesi gerekir itiraf) RustyBrick teknoloji blog yayınlandı. facebook reklam Sonra bize bir el verdiği erken Symantec teknisyen bulgularım gönderilir. Kim o zaman geri bize kurulduğunda, daha resmi bir yöntem ile yazdı. Ne benim blog da yayınlanmıştır Symantec VPN 200R VaporSec ile Mac OS 10.3 kurma başlığı altındadır. Benim orijinal şişirme olduğunu. Nasıl ekran ayarlamak için ekran görüntüleri ile görüntüleri bile vardı. O benim ekran görüntüleri onun belgede kullanılan ve daha fazla içerik, yukarıda bir şeyi ekledi.Bugün--dan Symantec beni telif hakkı ihlali için dava söyleyerek bu teknisyen bir telefon alın. O birisi vas?l Symantec Googled dedi ve bu bilgileri bulundu. -Söyledim sen değil de o yazdı. Onu metnini gösterdi ve bu benim kopya olduğunu söyledi. Sonra senin belgeye bağlı dedi. Ona söyledim, belgenin bağlantısını kaldırmak istiyorsunuz. Her iki şekilde de umurunda değildi, o beni böyle bir ihtimal uyarmak istedim dedi.Symantec aldığım teşekkür bu. Şimdi onlar-ebilmek çekmek elma platformları ve beni dava etmek istiyorlar. Google, yine yaptın! ;)


Google G + Hashtag SearchWebmasterWorld haftalık Round-Up için 27 Eylül ekleme.


En iyi yerel sırası ve anahtar kelime bulma araçları ekose desenli!Resim/Logo Yarışması 20-40 $ belirli öğeleri, Ayrıntılar içinde.


adwords reklam ajansı
facebook reklam maliyeti
facebook reklam
facebook sponsorlu reklam
google adwords hesap yönetimi
google adwords reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder