30 Ağustos 2013 Cuma

Şimdi besin bilgi içeren Google bilgi grafiği

Google Nutritional Information - click for full sizeŞimdi kaç karbonhidrat bir elma olduğunu bilmek istiyorsanız, artık WolframAlpha için gitmek istiyorum, sadece Google gidin ve o sormak.Google, onlar beslenme bilgileri Google bilgi grafiğe eklediğiniz duyurdu. Google Şimdi şu anda 1000den fazla meyve, sebze, et ve yemekler destekler. Ben şahsen görmüyorum ama muhtemelen çünkü hala yayıyoruz. Google, "özellik bugün İngilizce olarak başlatmak için başlayacak ve ABDde önümüzdeki on gün yayıyoruz." dedi Ilya Mezheritsky, Google ürün müdürü söyledi: Bu yeni beslenme bilgileri bir araya getiren her türlü bilgi kolayca erişilebilir değildi web üzerinden bilgi grafik üzerinde çalışmalarını oluşturur. Grafik bu gıdalar istediğin şeyi dan tamamen farklı bir isim varken durumlarda bile ilgili olan şeyleri bağlamak yardımcı olur. "Yaz squash karbonhidrat için" sorarken, yaz squash bir tür olduğundan, biz "kabak" açılır, ilgili bir gıda olarak içerir.Kullanışlı arama.WebmasterWorld arama motorlarına kayıt Forum tartışma.


Büyük perakendeciler için online satış güçlü olabilir SuggestedReport olarak: 79 pct kötü niyetli saldırılar ve Android OS vurdu


SubmitSitePro.com Satılık Satılık SALEI benim bilgisayar pazarlama yardım Onarım Servisi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder