13 Eylül 2013 Cuma

Ajans sabitleme bağlantısını arama ve görüntüleme alıcılar

Tüm E-çözümler projektör |





Bu benim samimi umut tatil sezonunda bir noktada arama çeşitli dijital ajanslar, çalışan insanlar görüntülü reklamlar üzerinde çalışan insanlar karşılamak için bir fırsat oldu. Birlikte çalıştı değil, bu olasılığı olduğundan şirket tatil partisi veya meyveli kek ve yumurta likörü kahve makinesinde bile üzerinde olup olmadığını pek. Orada dijital takımlar için büyük zorluk 2012 yılında yatıyor.


Tecrübelerime göre mükemmel, yetenekli insanlar üzerinde arama çalışma dijital kurumları vardır. Bir yere yakın, orada mükemmel ve yetenekli bir meslektaşım veya görüntü üzerinde çalışmaya bile Bütün bir ekip olduğunu. Her veri yararlı ve bol miktarda vardır. Her performans tabanlı medya satın alır. Arama ekibi tarafından ele geçirilmiş bu verileri hedef görüntülü reklamlar yardımcı olabilir. Aynı şekilde, veri görüntüleme ekip tarafından ele geçirilmiş... Resmi olsun.


Benim açımdan burada ekran ve ara çok karlı facebook reklamlari bir kavşak bulduk, ama fırsat yararlanmak için iki takım daha güçlü bir bağlantı gerekir. TV ve açıkça marka bilinci için kullanılan, reklam panoları, gibi geleneksel medya aksine dijital kanalları doğrudan yanıt (DR) stratejileri ve farkındalık arasında daha fazla kesişim var.


Display and search - are search marketers becoming the new media plannersEkran ve ara - arama pazarlamacıları gelmektedir yeni medya planlamacılar? - Chango tarafından görüntü


Bugün, veri ve dijital kanallar kullanılabilir stoku bol miktarda, dijital stratejilerini hem doktor hem de marka kampları bir parçası olmak için daha fazla fırsat var.


Aslında, arama Acenteleri arama birleştirerek genel varlıklarını genişletmek ve verileri görüntülemek için mükemmel bir fırsat var. Temel sorun onların duvar içinde iki fonksiyonların tam bağımsızlık olduğunda, birbirine bağlı olması gerekir.


Eğer görüntü alabilirsiniz ve birlikte çalışma, Arama ekipleri arama ajansları etkileyebilir "erken huni" satın alma kararları. Veri yaratıcı bilgilendirebilir. Bu şekilde, bir marka farklı potansiyel müşteriler ile online davranış ve belirtilen tercihlerine bağlı olarak farklı iletiler vurabilirsin.


Ayrıca, daha yakından görüntü millet ile çalışarak, Arama ekipleri onları ölçekli artırmak ve daha etkin fiyat arama verilerini görüntüleme stok yanında kullanarak elde etmek için izin onların SEM kampanyaları genişletebilirsiniz.


Bugün, görüntü bütçeleri arama bütçeleri daha hızlı artıyor. İyi bir sebebi vardır. Yukarıda açıklanan dinamik yaratıcı teknoloji optimize etmek ve diğer 2012 sıcak nokta, online video hala çok daha az pahalı görüntülemek kolaylaştırır.


Arama kampanyaları yeniden hedefleme-ecek var olmak iki kesişimi. Arama yeniden hedefleme kendisi görüntüleme aracı olarak 2011 yılında kurulmuştur. 2012 Yılında en iyi niyet tabanlı medya için ispat edecektir.


Bu iki işlev almak ve birlikte çalışma ekipleri ve medya planları-ecek var olmak daha sıkı. İyi medya planı bir klişe değil. Herhangi bir belirli medya planı ara, görüntü, yeniden hedefleme, mobil ve daha birden fazla satır öğeleri vardır.


Arama güçlü sonuçlar veriyor Eğer, örneğin, eğer dijital ekran tüm kullanan? Ve bir dijital ekran strateji dağıtıyorsanız, nereden satın? Hiç gerçekten tüm reklam kampanyaları, medya planı temelini anlamak için daha fazla kritik bir haline geldi.


Marka bilinirliği ve doğrudan yanıt kanalları bulanık hale gibi 2012 yılında ajanslar daha bağımlı olacaktır. Teknoloji daha akıllı hale geldikçe, yani Kurum müşterilerinin bütçelerini stratejik planladıkları şekilde olacaktır tahmin.


Yani tatil keyfini, ancak arama ayırmak ve takım görüntüleyen duvarları vurmak için bir yeni yıl Çözünürlük olun. İhtimali daha yüksek performans bütün bir yıl boyunca bir hediye alırsınız.


İle ilgili konular: Kanal: Görüntüler | Arama ve görüntüleme


Yazar hakkında: Arama yeniden hedefleme lideri manyetik manyetikın arama yeniden hedefleme altyapısı oluşturma ve genel şirket genişleme sürüş ile kullanılıyorsa, yönetim kurulu başkanı James yeşildir. James Green tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google kendi algoritması güncelleme olacak ama o kabul etmiyor


Bing Video ekler diğer filtreler, gezinti & Pop bindirmeleri


Biz çocukken öğrendim 9 bağlantı kurma dersleri


Hakkında bilmiyor olabilirsiniz Bing Reklam için benzersiz özellikler 10


PageRank nihayet öldü? Görünüşe göre olması, en azından Google araç çubuğu


Oturaklı şimdi: Update tanıtımlar yer-farkında uyarıları


6 SEO zorluklar her işletme sahibi ve pazarlamacı gerekir iddia ile 2014 yılında


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder