5 Eylül 2013 Perşembe

Nerede olduğunu Google pazarlama yatırım harcama uluslararası?

Tüm E-çözümler projektör |





Neden Google yüksek reigns ve rahat bir birincilik dünya piyasaları büyük çoğunluğu yol açar, dramatik satış ve pazarlama çabalarını genişletmek şirket karar verdin? Birçok analist soran aşağıdaki Googlenın son çeyreğinde ilk 2011 Duyurular-sonuç ve neden ile iyi bir soru bu, rakamlar kazmak başlattığınızda.


2006 Yılından bu yana, Googlenın bildirileri uluslararası performans açısından özellikle onların ilerleme izleme. İlk günlerde bu Duyurular ilkel ve kırdı ABDnin bu karşı tek uluslararası gelir dışarı.


Daha sonra 2007 yılında ilk üç aylık dönemin sonuçlarında Google dışarı İngilterede satış gelirleri yarmak ayrıntı başladı. Ertesi yıl ilk için çalışan sayısı rakamlar dahil edildi.


Gösterir grafik olarak, Toplam 69 oranında aynı ilk çeyreğinde geçen yıl arttı bu yılın ilk çeyreğinde satış yatırım ve pazarlama Google tarafından tutar. Bu iki yoldan biriyle haklı olabilir önemli bir artış olduğunu; ilk olarak, şirketin büyüme ve gelirleri ile satır içi olan veya ikinci olarak bunın gelecek pazar payı büyüyen yatırım için gerekli.


Çalışan sayısı % 69 büyüme aynı baş döndürücü yörüngesini takip etmedi ? ama teknoloji liderliğindeki bir iş gerçek % 28 yıllık büyüme oranı kişilerde önemli kalır için özellikle insanlar için sabit giderleri ekleyin ve cant var olmak süs çok rahatlıkla bu yana piyasa aleyhine vardiya.


Bu olanlar çok daha zor "personel genellikle ABDde daha gitmesine izin vermek" nerede Avrupa gibi son derece düzenli istihdam piyasalarında özellikle zor.


Bu yana uluslararası piyasalarda ABD ile ilgili paylaşımlarda veri Google bültenleri, çalışan sayısı ve pazarlama bu artış dünyada neler oluyor ile korelasyon harcamak olmadığını görmek deneyebilirsiniz.


Grafiği gösterir, bizi gelirleri devam ederken hafif Q1 daldırma ile ? giderek büyümeye düzeltme ama yine de Google bizinın önermek göründüğü Hedge para birimi kısmen gelirleri çok hafif olabilir bir dalış 2011 yılının ilk çeyreğinde geriledi.


Ne grafik analiz gelirleri ABD dışında bu büyüme aslında hızlanan ve US performans bu hafif düşüş maskeleme imkanı ile büyümeye devam etmektedir olduğunu göstermektedir.


Genel bir kural olarak sen-cekti beklemek olarak büyüdükçe, verimliliği elde etmek için bir iş olmasına rağmen benim görüşüme göre bu her zaman doğru hala gelişme-Yani bence bu artış muhtemelen haklı olduğu hizmet için birçok marketler ile küresel işletmeler için değil. Planın nerede daha önce özellikle yaptığın değil geliştirmek için ise çalışan sayısı artışı öncesinde uluslararası büyüme eğrisinin, tartışmalı olmasına rağmen o zaman bu iyi olabilir de onlar için "bakım" değil çünkü mantıklı.


Şimdi büyüme pazarlama dönüm harcama hangi aşağıdaki grafik analiz, resmi daha az açık olması durumunda çalışan sayısı.


İlk olarak, fark pazarlama harcama arasında geçen yıl ve bu büyük ? % 69 artış harcamak için 11 milyon dolar günlük yaklaşık 6 milyon dolar artan bir günlük yazma oranını gösteren herhangi bir organizasyon için yazmak için büyük bir çek.


Temel soruya geri dönelim. Sen zaten mevcut dünya piyasaları büyük çoğunluğu ? artık teknolojiyi "Yerel" kendi versiyonu olan ülkeler sadece çok küçük bir sayı ile ? olsaydı bazı Piyasalar neden hangi ihtiyaç artırmak için ülkenin bir numaralı tercih edilen arama motoru olarak kucaklayan karşı var pazarlama harcama yaklaşık üçte ikisi tarafından?


Bu bir tahmin bıçak yeni teknolojik öyle aynı derecede Android, mobil reklam, YouTube reklam veya diğer teknolojileri girmeden harcamak. Ama Hayır, her durumda bu biriktirecek değil. Android ile sadece Ortaklar için pazarlama konum ? evlat edinmek senin teknoloji cep telefonu şirketleri. Mobil reklam veya YouTube ile maliyetleri hemen hemen gelir izlemek için beklenebilir.


Son zamanlarda, Moskovada son derece güvenilir bir kaynaktan gelen Google para büyük meblağlar Rus pazarı içinde reklam içine yatırım yapmaktadır olduğunu öğrendim. Numaralarını doğrulamak mümkün olmamıştır ama kaynağım Google Pepsi Rusyanın önde gelen reklamverenler biri olarak ninkilere olduğunu düşünüyor. Bu tam olarak doğru değil, şu açık ki Rusya Googlenın cazibe pazarlama oldum ki olsa bile.


Peki bu para nereye gidiyor gibi iki olası hipotezler vardır. İlk olarak, Rusya, Kore, gibi stratejik ve gelişmekte olan piyasalarda içine gidiyor ve muhtemelen Japonya.


Googlenın iş Bing, Yandex veya Yahoo (Asyada) ve Çek Cumhuriyetinde Seznam gibi algılanan tehditlere karşı kaldıraç için kullanıldığını ikinci ihtimal.


Rusyada rağmen onların büyük harcama, Google piyasada, yani aslında aynı dönemde payı artışı iddia Yandex Rusya pazarında pay iğne lideri karşı hareket için görünmüyor.


Benim sonuç? Google zor nerede aslında zayıf ama asla piyasalar saldırabilir anahtar tehditler varsayılan olarak yer veren Google ilk gerçek rekabet vardı ki onunla rekabet maliyeti yukarı itmeye çalışıyor ? bu denemeye değer olduğunu bile sanmıyorum. Bu Eric Scmidt strateji ve Larry Page, arasındaki fark olabilir mi?


İle ilgili konular: Kanal: SEO | Uluslararası arama


Yazar hakkında: Andy Atkins-Krüger 1997 yılından beri Uluslararası arama konusunda uzmanlaşmış ve WebCertain CEOsu, çok dilli arama ajansı ve genel yayın yönetmeni çok dilde-Search.com blogun bir dilbilimci değil. Onu burada @andyatkinskruge heyecan takip edebilirsiniz. Daha fazla makale tarafından Andy Atkins-Krüger görmek


@sengineland izle





Büyük eşya, Andy thx. İçeriden Çek Cumhuriyeti ve seznam Seznam.cz ve Google arasındaki savaş pazarlama hakkında görüşmeler makale http://www.lupa.cz/clanky/google-a-seznam-souboj-na-ostri-inzertnich-rozpoctu/ başvurmak istiyorum gibi. De cz Chrome hakkında Googlenın reklam etkinliği izler http://www.lupa.cz/clanky/za-tajemstvim-reklamni-kampane-na-google-chrome/ bir göz olmalıdır. Belki de bu paranın nereye gittiğini :) hakkında daha iyi görüntü verecektir


http://Translate.Google.com/Translate?JS=n&prev=_T&hl=en&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&SL=ru&TL=en&u=http://adindex.ru/Rating/2009/Marketing/company_2010/index.phtml&ACT=URL


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google anahtar kelime aracı resmen öldü, anahtar kelime planlayıcısı ılık Hoşgeldiniz alır


Perakendeciler Google PLAs, tatil dalgalanması [Marin] beklendiği ürünlerle 1 milyarın üzerinde teşvik etmek.


Nasıl bir marka bir milyon URLler açık & anlatmak için yaşamak: HomeAdvisor.com ile 5 soru


Bing Bing alışveriş, zengin başlıklar & ürün reklamları ile Merhaba ürün arama elveda diyor


Bing: 7 yolları bizim resim arama Google daha iyidir işte.


Google denize indirmek AdWords ödeme & organik raporu: Organik ve ücretli adwords danışmanlık sorgu veri yan yana görmek


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder