14 Eylül 2013 Cumartesi

Ne zaman A. 01 dönüşüm oranı markalaşma başarı anlamına gelir.

Tüm E-çözümler projektör |





Marka kampanyalarınızı etkili olur? Onlar para harcıyorsun? Bir kampanya için elli bin gösterim, tıklama kesinlikle var ve henüz başarılı olmak mümkün mü?


Tüm ölçüm vardır üzerinde bağlıdır. Sadece tıklama ölçüm yoksa, kampanya bir hata gibi görünüyor. Bütünsel ölçümleri arıyorsanız, bu aynı kampanyada son derece başarılı olabilir.


Kampanyalar marka ölçerken, kampanyalarınızın genel pazarlama etkinliğinizi yardımcı olan veya bu kampanyalar sadece para harcıyorsun olup olmadığını anlamak için raporları temel erişim ve sıklık gitmek gerekir. Çeşitli ölçümler hedefleme stratejinizi ne kadar para harcandığını anlamak için tam bir resim geliştirmenize yardımcı olabilir.


Bu yazının odak kampanyaları yoluyla arama motoru içerik ağlarında, ister marka olduğunu Google AdWords, Yahoo Search Marketing Microsoft adCenter ya da. Ancak, bu tam olarak aynı ölçümler marka, reklam veya TV reklamları bile gibi artırmak için çalıştırdığınız tüm kampanyalara uygulanır.


Tıklama ve dönüşüm için bir içerik kampanya çalıştırıyorsanız, amacınız dönüşümlere yol içerik ağı siteleri bulmak mümkün.


Eğer amacınız marka, kampanya tamamen farklı bir zihniyet ile yaklaşım başarı nasıl tedbir ile başlayan ihtiyacın var. Sen düşünüyor, kampanyanızın etkinliğini doğru bir resim elde etmek için birçok ölçümleri vardır ? ve onlar genellikle hedef dönüşüm ne zaman sen kullanma o daha farklı.


Erişim ve sıklık marka en yaygın ölçüler vardır. Ancak, bu numaralar sana kadar kaç kişi reklam gördüm ve ne sıklıkta gördüler. Bu ölçümler marka ile nişan fikir vermek değil. Eğer çoğu kullanıcı 5 saniyeden kısa bir süre için sitenizde bakıyor ve sonra geri düğmesini tıklatarak söylediler değil.


Marka aramalar değişimler. Herkes zamanında kısa. Bir günde daha az saat istediklerini söyleyecektir tek bir kişi bulmak zordur. Genellikle birisi reklamınızı gördüğünde, reklamınızı tıklayın ve teklif okumak için zaman yok.


Ancak, onlar birkaç kez reklamınızı gördükten sonra teklifin bir çözüm ile ilişkilendirmek başlayabilir. Metin reklamları resim ve video reklamlar için ortak bir ilişkidir. Metin reklamları zengin medya reklamları daha düşük bir hatırlama değeri vardır.


Birisi çözüm ihtiyacı olduğunda, onlar büyük olasılıkla reklamlarınızdan birini tekrar bulmaya çalışır değil. Bunun yerine, onlar reklamda görüntülenen marka arayacaktır.


Marka kampanyalarınızı başarılı olup olmadığını görmek için reklamlarınızın çalıştırırken markalı arama değişiklikleri ölçmek. Banner reklamlarınızı çalışırken herhangi bir tıklama, ama değilse görmek marka aramalar, şeritlerinizi % 12 asansörde çok etkili olabilir.


Toplam Web sitesi ziyaretçilerinin değişimler. Bazı tüketiciler, reklamınızı göreceksiniz ve daha sonra URL doğrudan tarayıcıya yazın. Diğer birkaç kez ve daha sonra arama çözümü için reklamınızı görmek ve Web sitesi olmayan markalı anahtar kelimeler kullanarak ulaşabilirsiniz. Hala diğerleri hakkında bir çözüm bir officemate söyler ve officemate şirket bulmaya çalışır.


Markalaşma kampanyalar çalıştırırken, toplam trafik web sitenize yapılan değişiklikleri ölçmek. Eğer sen görmek bu reklamları marka toplam trafik % 2 Asansör çok etkili olabilir.


Arama Mrk. değişiklikleri Daha fazla tanınabilir marka isimleri daha tanınabilir olmayan markalar (hatta aynı reklam kopya ile) aynı anahtar kelime için arama reklamlarını için daha yüksek to elde görmek oldukça yaygındır. Çoğu arama için tanıdık bir şey tıklayın olasılığı daha yüksektir.


Eğer bu arama yapan bir afiş reklamlar birkaç gördü, marka hale onları daha tanıdık. Markalaşma kampanyalar gerçekleştirdiğinizde arama reklam tıklama oranları artış görmek için nadir değildir. Bu nedenle, markalaşma kampanyalar çalıştırırken, ölçü arama reklam TOlar değiştirir.


Değişiklikleri için dönüşüm oranlarını. Bir marka aşina olur sonra birçok kişi bu marka güven olasılığı daha yüksektir. Ve birisi bir Web sitesine güveniyor yüksek şans bir dönüşüm gerçekleşmiş olur.


Dönüşüm oranı açılış sayfalarını kampanya markalaşma üzerine. Çok fazla reklamverenler üzerinde duruluyor ulaşmak marka bir kampanya, frekans, tıklamalar ve gösterimler çalıştırın. Bu ölçümler hiçbiri para cüzdanını koyar.


Hedef marka değeri artar ölçmek olsa bile, bir dönüşüm eylem, markalaşma kampanyalar açılış sayfalarını koymalısın. Dönüşüm eylemleri kampanyalar marka için odaklanmak için daha sonraki bir tarihte ziyaretçi ile etkileşimine izin olanlardır; sosyal medya veya bülten abonelikleri gibi.


Yeni bir ürün başlatıyoruz, ürünün faydaları vitrinde açılış sayfasında video ekleyin. Tüketiciler 5 saniyeden daha kısa bir video izliyor olsalar, marka, kampanya çalışmıyor. Ölçü ne kadar içine video insanlar izliyor.


Site veya sayfa / ziyaret. Bu herhangi bir analytics program size söyleyebilirim iki basit ölçüler vardır. Ancak, bu iki ölçüm birisi uzak aslında Web sitesi ile etkileşim, yoksa sadece zıplayan mu izin.


Hemen çıkma oranı % 95 bulacaksınız farklı reklam veya açılış sayfası gerekir. Ziyaretçilerinizin web sitenizde 5 dakika harcama ise, içeriğinizle nişanlandılar.


Bu iki basit ölçümler mesajınızı ve açılış sayfaları şekil yardımcı olabilir böylece tıklama sizin Markanız üzerinden almak kampanyalar marka etkileşim için lider vardır.


Özellikle faydalı bir karşılaştırma bu TV reklamları da çalıştırıyorsanız, yazdırmak veya radyo kampanyaları hızla ölçümlerinizi farklılıkları her yerde karşı artan marka varlığı var gördüğünüz gibi.


Görüntüleme izleme. Google görüntüleme izleme sunuyor. Bu kim bir ekran reklamını gördüm, tıklayın değil, ama otuz gün içinde web sitenize dönüştürülmüş görmenize olanak tanır. Görüntüleme dönüşümleri kullanılarak marka Görüşleriniz için dönüştürme lider vardır görmek yararlı olabilir.


Aşırı karmaşık ölçümler markalama kampanyalarınızı etkinliğini ölçmek için gerek yoktur. Basit Excel tabloları ile yeterli bir fikir sağlayabilir. Ancak, tam resmi veri gerekir.


Örneğin, AdWords seminerleri Ürünlerimiz bulunmaktadır. Amacımız farkındalığı gerçek seminerler aracılığıyla bu ürün için ek gelir inşa etmektir.


Bizim SEO dönüşüm fiyat biliyorduk. Daha sonra bir süre için bazı PPC kampanyaları eklendi ve bizim dönüşüm oranı gittim gördüm. Biz, afiş kampanyaları eklendi ve dönüşüm oranları artış bir kez daha gördüm.


Şu genel yönergeleri, marka, kampanya sığacak şekilde değiştirilmesi için içindir. Bu grafikte yalnızca bir dönüşüm olayı sayfaya yapılan ziyaret edenler inceledi. Biz tüm Web sitesi ziyaretçilerimize dönüşüm oranlarının belirlenmesinde kullanımı yoktu; Biz sadece bizim marka etrafında odaklanmış sayfalarını inceledi.


Eğer biz kar inceledi ve afiş çalıştırdığınızda azalan gördüm farklı afiş reklamlar çalışırdım veya kampanya kaldırıldı. Ancak, bu karar sadece yeterli veri varsa yapılabilir.


Ne zaman sitenizin pazarlama tek kuruş para harcamak, şirketiniz için yapmak bu pennies her bir hedef olmalıdır. Bazı gelir getirmek, bazı marka değeri getirmek, bazı dönüşüm oranları değişiklik getirmek.


Kampanyalar marka kendileri tarafından tıklamalar, gösterimler, erişim ve sıklık ölçülmelidir değil. Sadece pazarlama bütünsel bir göz atarak marka kampanyalarınızı etkinliğini görebilirsiniz.


İle ilgili konular: Kanal: SEM | Ödemeli arama sütunu


Yazar hakkında: Brad Geddes kurucusu olan sertifikalı google reklam ajansı bilgi, PPC eğitim & eğitim için adanmış bir şirket olduğunu; fficial Google AdWords seminer lideri, yazar Google AdWords gelişmiş. Brad Geddes tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google kendi algoritması güncelleme olacak ama o kabul etmiyor


Bing Video ekler diğer filtreler, gezinti & Pop bindirmeleri


Biz çocukken öğrendim 9 bağlantı kurma dersleri


Hakkında bilmiyor olabilirsiniz Bing Reklam için benzersiz özellikler 10


PageRank nihayet öldü? Görünüşe göre olması, en azından Google araç çubuğu


Oturaklı şimdi: Update tanıtımlar yer-farkında uyarıları


6 SEO zorluklar her işletme sahibi ve pazarlamacı gerekir iddia ile 2014 yılında


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder