6 Eylül 2013 Cuma

En sık sorulan sorular ara yeniden hedefleme

Tüm E-çözümler projektör |





Beri ilk gerçek arama yeniden hedefleme pazara birkaç yıl önce getirdik, biz potansiyel cevapları istiyorum soru bir kayma gördüm. İki yıl önce Pazar heyecan ve entrika, nasıl çalışır? tarafından yakıt, ne kadar mal? ve nasıl biz başladı?.


Ama kısmen alıcılar kafa karıştırıcı taklitçi tarafından yönlendirilen, soruları çok daha sofistike hale gelmiştir ve benimsenmesi eğrisi taşımak devam ederken, bu büyük olasılıkla devam edecek.





Bu insanlar yabancı ile çoğu karışıklık var. bir alandır. Genel bir kural olarak, farklı kaynaklar, onlar etkili olmuştur bulmak üzerinde bağımlı satıcıları çalışmak.


Chango bu Yönlendirme veri olarak aksi bir düşünce ve ne zaman tek bir Google, Yahoo veya Bing arama yaptığınız ve başka bir sitede indi yakalanan birincil olay verileri ? kullanımı tercih. Alıcı site yönlendirme URL ve bu nedenle sadece kullanılan arama terimini görebilirsiniz.


Bu site sahipleri kod ateş ve yakalanan verileri yardım için maddi telafi ortaklıklar yerde vardır ve NAI standartları ile uyumlu bir uygulamadır.


Diğer kaynaklardan değişir-araç verileri yakalar aramalar ortak markalı bir araç çubuğu meydana olarak orada daha fazla envanter ve diğer zararlı yazılım para kazandırmak isteyen 3 katmanlı arama motorları.


Biraz dramatik ama. Eminim herkes arama yeniden hedefleme iş tercih ederdim bu kararı vermedi, ancak veri üzerindeki etkisi nispeten önemsiz olmuştur ve hiçbir şey kampanyaları ölçeğini etkiler.


Beni bu kadar çok kaldırdı ama bir mikro-sanayi da böyle bir korkunç ürün adı için sorumluluk almaya var. şaşırtıyor





Kısacası, görüntülü reklamlar sitenizi ziyaret ve sonra sol yöneten kişiler için gösterilen ilgili site yeniden hedefleme (veya site pazarlama) olduğunu. Onlar varolan ziyaretçiler ve belki de mevcut müşterileri. Site yeniden hedefleme değer bir sürü var, ama değer üretmek için zaten ödemiş bir kitleye ek gelir getirici olduğunu açıklığa kavuşturalım.


Buna karşılık, arama yeniden hedefleme (doğru yapıldığında) zenginleştirilmesi bir araç olduğunu. Hedefine henüz sitenizi ziyaret değil findingnew kişiler hakkında olmalıdır.


Anlaşıldı mı sonra site ve arama yeniden hedefleme ile her diğer tüm rekabet değil, onlar aslında ücretsiz ve can / birlikte çalışması gereken açık olmalıdır. Arama Retargeting yeni insanlar getirmek gerekir ve site yeniden hedefleme orada onlar satın alma huni uzaklaşmak onlar dönüştürmek sağlamaktır.


Bu farklılıklar daha da in yeniden hedefleme 7 tip inforgraphic gibi yeniden hedefleme maruz beyaz kağıt olduğunu anlamanıza yardımcı olmak yararlı.


Güzel soru ve biz ilk günlerinde biraz yanlış var! Arama yeniden hedefleme SEM millet için ideal olacağını düşünüyordum; anahtar kelimelere dayalı, yeni geleceği bize çok arama pazarlamacıları hakim olabilir ve performans odaklı düşünmek ÜSSE (gerçek zamanlı teklif) kullanır.


Arama yeniden hedefleme temelde bir ekran satın olduğunu ve zihinsel engelleri yapışma noktası gibi görünüyor arama pazarlamacıları kafasında kalır gerçekliktir.


Bizim işimiz yaklaşık % 80i (ajansları arasında bölünmüş ve istemcilerin doğrudan) görüntü alıcı ve SEM takım dan % 20 gelir. Her iki tip-in alıcılar her grupta benzer davranır ama görüntü alıcılar, çünkü onlar zaten kendi bütçe afiş için daha kısa bir satın alma döngüsünün ve daha büyük bütçelere sahip eğilimindedir.


Hayır, hayır ve Hayır... Yine, bir endüstri olarak biz adlandırma ? sorumluluğunu almak yeniden hedefleme, koyarak veya hatta ara her şey hemen yapar pazarlamacılar doğrudan yanıt düşünün.


Ama uygun kitleler tarafından kendi Öznitelikler tanımlama hakkında olduğunu var gibi davranışsal medya her türlü satın nasıl arama yeniden hedefleme gerçek ? inşaat hakkında düşünüyorum.


Bu kez o sitede olmak için kim bunlar hakkında olduğunu doğrudan siteden satın alma demografik Psikografik, olup prim ağ üzerinden satın alma; Arama yeniden hedefleme ile çıkarları var ve onlar ne onlar aslında ne anlatıyorsun üzerinde temel olduğunu.


Marka alıcılar için büyük bir şekilde uyandı-maliyetinin dörtte etkilemek için sağ insanları bulabileceğinizi neden bir devralma üzerinde 250 bin dolar ile % 40 israfını ya da belirsiz bir sonuçla prim yerleşim yatırım! Erken benimseyenler büyük ödül var, geri kalan sürede gelecek.


Evet neyse ki, aksi takdirde, ben yukarı ambalaj ve İngiltereye geri dönüş! İlk günlerde ölçekli verilere erişim ve medya erişim sınırlı. Hem bu sorunların üstesinden uzun bir süre önce evrim edildi ve orada birkaç perakendeciler daha--dan $1 kapalı oturum. 5m bir çeyrek.


Bir medya açısından medya değişim bağlı olmak büyük bir avantaj ve nüfusun % 90için erişim hakkı verir. Ve ÜSSE yalnızca % 20 dijital medya bugün, önümüzdeki 3 yıl içinde % 50ye yükselmeye ayarlamak satın alma, ve bu yüzden fırsat sadece yetişir.


Açık diyalog burada görmek çok güzel, ya da sen-ebilmek dokunma beni doğrudan şeyle özel veya gizli aşağıdaki yorumlar bölümünde, sormaya çekinmeyin.


İle ilgili konular: Kanal: Görüntüler | Arama ve görüntüleme


Yazar hakkında: DAX Hamam Müdürü strateji, Chango, programlı pazarlama çözümü olduğunu ve "büyük veri" ve San Francisco ve Londra merkezli. @DaxHamman Twitter onu takip edebilirsiniz. Dax Sancak tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Google anahtar kelime aracı resmen öldü, anahtar kelime planlayıcısı ılık Hoşgeldiniz alır


Perakendeciler Google PLAs, tatil dalgalanması [Marin] beklendiği ürünlerle 1 internette reklam milyarın üzerinde teşvik etmek.


Nasıl bir marka bir milyon URLler açık & anlatmak için yaşamak: HomeAdvisor.com ile 5 soru


Bing Bing alışveriş, zengin başlıklar & ürün reklamları ile Merhaba ürün arama elveda diyor


Bing: 7 yolları bizim resim arama Google daha iyidir işte.


Google denize indirmek AdWords ödeme & organik raporu: Organik ve ücretli sorgu veri yan yana görmek


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder