8 Eylül 2013 Pazar

Müşteri deneyimi bir mal değildir.

Çalışmalar online alışveriş yapanların bir satın alma yapmadan önce daha fazla altı arama yapmak gösterir. Demek ki bir müşteri sitenizi ziyaret iki kez veya hatta altı kez kullanarak çeşitli arama terimleri ne (ve burada) satın almak istiyorum karar vermeden önce. Eğer senin onlarca veya diğer sitelere de binlerce stoklanmış bir ürün satan bir web sitesi türünü, nasıl rekabet edebilirim? Fiyatı bir etkendir ama müşteri deneyimi de önemli bir rol oynar.


Genellikle marka sadakati ve satın alma kararları üzerindeki etkilerini tespit ettik. Fast food Havamda olursam, örneğin, ben McDonalds her gün buraya Wendynin alacağım. Hedef Wal-Mart daha iyi gibi. Kocam GM Honda tercih ediyor ve şimdi d. ayakkabı aşık oldum. Eşyalar bunlar. Ürün şirket gibi üretir. Marka sadık oldum.


Evet, marka hakkında ama binlerce belirli bir marka satın almak için gidecek yerler, hangi nasıl karar veriyorsunuz konum paramı alır? Müşteri deneyimi.


İki-üç haftada bir teslimat çocuk bakım merkezi nerede oyun birkaç saat için ve çalışmak için köşedeki baş ederken, öğle yemeği yemek için benim çocuk al. Orada iki Panera Ekmek (re: Ücretsiz Wi-Fi ve lezzetli tarçın crunch simit) merkezden eşit uzaklıkta. Son iki aydır onlardan biri inceliyordum. Bugün, diğeri çalışıyorum bu yüzden hedef içinde çalışması için gerekli.


"Benim" Panera Ekmek beni isimle tanır. Benim ikinci ziyaret Erin benim sipariş alıyordu ve ben orada o geçtiğimiz Salı "saat" olmuştu gözlendi. Günlük bakım çocuklarımı bırak ve bir kaç saat çalışmak için benim laptop ile gel dedim. O benim simit var ve ben kendi yoluma gittim. Bir sonraki ziyaret biz tekrar sohbet gibi ben okul için bir kağıt üzerinde çalışıyordu istedi. Söyledim ona ne iş yaptığını ve o ilginç geldi yorumladı. Önümüzdeki iki facebook sponsorlu reklam ay boyunca, Stacy ile Erin bir sipariş zaman bana laf olsun diye devam etti. Benim her zamanki Salı ve Perşembe yerine ve ben bir şey dışında her zamankinden sipariş bir Cuma günü geldiğimde farketmediler bile.


Ben Çarşamba günü bir arkadaşıyla gitmek için emir almak için uğradı, onlar ne kadar iyi ben bir ara vermiştim ve alışveriş yapmak için nereye gittiğimizi bilmek istedim öyleydi üzerinde yorumladı. Ben düşündüm bir zincir mağaza iki işçi Panera Ekmek marka olan sadakatim güvenli vardı.


Sonra kendi kendime "diğer" yürüyen bulundu Panera Ekmek bu sabah. Aklıma ilk bu Restoran iç ne kadar güzel. Daha fazla şezlong, daha fazla fiş ve benim laptop ile içine yerleşme için daha küçük köşe vardır. "Neden ben bu Panera geliyorum ki?" Kendi kendime sordum.


Sonra benim sipariş için gittim. Doğrultusunda üçüncü kişi oldu ve kasiyer kadar yeni bir kayıt açtı ve dedi ki "Ben buraya gelecek kişi alabilir." Üzerinden sipariş sadece birkaç saniye doğrultusunda ikinci kişiydi endam yeni kayıt için adım attı ilk kişi benim onun emri başlamıştı.


"O kişi" kasiyer bana, başka bir kadın onun kafasına başını sallayarak denildi. Kasiyer "O" zaten onun sipariş vermek fark etmeden önce bir an durakladı. "Oh," dedi.


Hızlandırdı ve benim her zamanki tost tarçın crunch simit emretti. Sipariş (konuşma) var ve koltuğumu geri gitti. Bu yalnızca zaman zaman benim krem peynir yayıldı ve o benim simit tost olmasaydı fark benim ilk ısırık al almış oldu.


İşte o zaman dank etti. Tabii, bir ölçüde marka olduğunu ama gerçekten hakkında müşteri deneyim oldu. Oraya gitmek var bir duygu olduğu gibi bu haftada iki kez beni yakalamanız çok Panera Ekmek değildi. Stacy ve Erin benim simit tost asla unutmaz ve onlar her zaman en azından bana günümün nasıl geçtiğini sorardı.


Şimdiye kadar nasıl müşteri deneyimi, web sitenizde iş etkileyen hakkında düşünmeyi bıraktın mı? Alışveriş sepetiniz rakiplerinizin kaldırdık engellerden var mı? Satış odak daha fazla müşteri ve daha az iş ne kadar harika olduğunu duyuyor musun? Nakliye bilgiler ve dönüş politikası gibi şeyler bulmak kolay yapmak mı?


Yer planı sağlam arama motoru optimizasyonu olabilir. Hedef her ifade için ilk 3 yılında sıralaması düşebilir. Ama ziyaretçi onların satın alma yapmadan önce arama sayısı yürütecek bilerek size mağaza onları yeterince onlar dönersiniz etkileyecek emin misin?


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder