24 Eylül 2013 Salı

Ünlü Tweetvertising değer için ödüyor?

Tüm E-çözümler projektör |





Geçen Ocak, etkili bir marka olan Facebookta hayran sayısını aldı, bir Facebook Fanın değerini bulma hakkında yazdı çarpılan bir Facebook arkadaş ortalama sayısı tarafından kullanıcı her marka her kullanıcı ağ alacak ve ortalama uygulanmış gösterim sayısını belirlemek vardır için BGBM değeri belirlemek için ortam görüntülemek.


Bu hafta ne ünlüler yapmak için çeşitli ürünler ve markalar hakkında tweeting için ünlüler almak ağır ödemeler ele Twittvertising, okumak için ilginç buldum. Bunu okuduktan sonra ben yardım edemedim ama nasıl bu gerçekten değer bu celeb tweets için yollar tanımlayarak biraz eğlenmeye karar verdim, bir Facebook fan, değer vermek için ilgili hakkında düşünüyorum.


Bize bazı ünlüler alma tweet başına fiyat sağlanan makale. Nasıl bu bir BGBM ve takipçisi (CPF) başı maliyet içine dışarı geliyor anlamak istedim. Aşağıdaki tabloda, bizim bulgular sunar:


Bu ünlü Tweeterler bir sürü benzer kitlelere ulaşmak ve en düşük BGBM olan ünlü seçmek için mantıklı benzer ünlü durumu var gibi görünüyor. Ekran reklam satın alma, BGBM ve reach önemli faktörler vardır, ancak bu gerçekten fiyat ve doğru ünlü tweeter, aşağı gel. Bir de hangi ile tweetvertising gereken bir şey değil görüntülü reklamlarınızın nerede görüneceğini düşünün zorunda.


Kardashian bir şirket ya da marka için iyi bir tweet model olacağını düşünüyorsanız, çünkü onun bir çok daha düşük BGBM ve kız kardeşleri ile karşılaştırıldığında CPF Kimin ücretleri ödemek için en uygun hale getirir. Ayrıca, Kim muhtemelen kız kardeşleri olarak aynı hedef kitleye çoğunu paylaşır, artı ek takipçileri vardır.


Dürüst olmak gerekirse, biraz şaşırtıcı Kourtney yaptığı ücret talep. Ne de olsa, tablo onaylar gibi Kim gerçek yıldızı (2,824,011 takipçileri Kim Kourtneynın 778,620 için)s.


Orada düz bir değer için BGBM olmalıdır? Seyirci 1.000 takipçileri, hala bir reklamveren için 1.000 takipçileri bir ünlü veya bilinmeyen bir izliyorlar olup.


Daha az ünlü değilim reklam olarak algılanan olabilir muhtemeldir çünkü ürün ve firmalar hakkında benim tweets değerinde daha reklamverenler için olabilir mi? Sonuçlarına bakılırsa, bana benim tweets için ödemek istediğiniz şirketler vardır. Örneğin, Ad.ly bana bana benim tweets için ödemek istediğiniz firmaları ile bağlanır ve cıvıldamak başına 2 $ bir fiyat belirledi. Bana göre bu B sınıfı ünlüler bir pazarlık yapar takipçisi,.002 $ maliyeti dönü?türür.


Ünlü yapmak sözcüleri çevirmek heyecan ile aynı geleneksel pazarlama için yaptığı gibi mi? Yoksa ünlülerin Twitter üreten "imal" sözlü olarak algılanan? Ünlüler tarafından tweets okuyucuları, kişisel görüş ve reklam arasında bir çizgi çizmek mi?


Daha fazla nasıl başkaları online pazarlama dünya ne diğer sorular akla gelen ile birlikte, bu sorulara cevap verecek, fikirlerini ve düşüncelerini duymak istiyorum. Sen şu anda Tweet ödenen alıyorsanız ve eğer öyleyse, senin CPF nedir? Kimsenin şirket hiç tweets için ödediği veya ünlü tweets için ödeme düşündün mü?


İle ilgili konular: Kanal: Sosyal | Özellikler: Analiz | Twitter


Yazar hakkında: Adam Goldberg, kurucu ve Baş İnovasyon Yöneticisi ClearSaleing, Inc, analytics reklam teknoloji sağlayıcısı olduğunu. Adam, o kendi içinde satış organizasyonu başladı 3 yıl için Google olarak çalıştıktan sonra ClearSaleing kurdu. Adam Goldberg tarafından daha eşya görmek


@sengineland izle





Bu nerede o heyecan s önerilen kullanıcı listesinde olan etkisini tartışır, Anil Dashın listesinde yaşam posta okuma değer. SUL üyeleri kitlesel takipçileri, sayıları sırayla onları 10.000 $ cıvıldamak başına şarj sağlar şişirilmiş. Ama insanlar gerçekten sadece boşluğa kıs kıs gülme vardır.


"Twitter takipçileri binlerce yüzlerce temelde yalnızca önerilen kullanıcı listesinde edilmiş olan bir ölçü ve sürekli heyecan kullanıcıların herhangi bir niyet hiç göstermez olduğunu tespit. Bu yüzden, uzak haber ya da Kim Kardashian, ama orada almak insanlar önerilen kullanıcı listesinde edilmiş olması sayesinde sadece para önemli miktarda yapıyoruz.


"Twitter önerilen kullanıcı listesinde olmak retweets, yanıt ya da ben tıklama miktarında kayda değer fark etmez."


Daha fazla en iyi haberleri


Daha fazla haber özetleri görmek


Daha fazla özellik görün


Daha fazla sütun görmek


Bkz: daha fazla nasıl yapılır


Bu Google için geldiğinde, Microsoftun Ballmer hala eski taktikleri ile eski savaşları mücadele ediyor


4 Yolları anıtsal boyutlardaki bir SEO felaketi önlemek için


MPAA: korsan içeriğe giden aramalar yüzde 82i Google gel.


Eğitim açık bir delil sıralamasında bu Google + sürücü gösterir.


Yeni Logo, kullanıcı Arabirimi, sayfa sıfır bağlantılar, anlık görüntü & Pole pozisyonu cevaplar Bing kazanımlar


Yahoo cevaplar için sosyal ve SEO değeri güncelleştirir.


@sengineland izle


Arama motoru Land SMX, arama pazarlama Expo konferans serisi üretir. SMX olaylar, sadece arama pazarlama başlıyoruz ya da deneyimli bir uzman sizsiniz en kapsamlı eğitim ve ağ çalışmalar - sunun.


İnternet internet reklamcılığı ve dijital pazarlama deposu, ücretsiz bizim web seminerleri, teknik incelemeler ve araştırma raporları ile pazarlama arama hakkında daha fazla bilgi edinin.


Bkz: daha fazla konular


Pazarlama arazi olarak


adwords reklam ajansı
adwords uzmanı
facebook reklam maliyeti
facebook reklam
facebook reklamları
facebook sponsorlu reklam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder