13 Eylül 2013 Cuma

Google AdSense yayıncı hile için yasaklandı & sonra şikayet

Her zaman, Google AdSense yayıncıları şikayet onlar haksız yere Google AdSense yasak görüyorum. Ama bir hikaye onun tur yapıyor, heyecan ve blogosphere through. Hikaye ördekler eserleri dergi ve uzun, ama temelde nasıl uzakta-in AdSense iyi para alıyordu ve büyümeye devam açıklar. Sonra onun oranı tırmandı, AdSense tıklama olarak Google sonunda onu okurlarına kendi reklamları tıklamaya teşvik için yasaklandı.O yanlış bir şey yaptığını ve şimdi ömür boyu yasak olduğunu bilmiyordum. Ömür boyu?Şöyle yazdı: o zaman iki gün önce Noel Ekim 1.700 değer için onay durmuş söyleyerek benim banka bir mektup aldım. 3.700 Benim aile nişanlısı s Chisitmas önce iki hafta içinde gitmiş o. Google dünyasına hoş geldin. Orwell-cekti var olmak mükemmel vampirlerin iken Kafka Google, gurur duyardı.Ama o da onun okuyucuları teşvik için yaptığı reklamlara tıklamaya itiraf. Şöyle yazdı: Oh evet, ben de küçük kütük parçası-in reklam Adsense ve Evet tarafından sağlanan çalışan, onlar her kim ilgilenen denizciler için malzeme satan bu reklamverenlerin web sitelerini ziyaret ettiğinde biraz para aldım benim abone söyledim.Bunu gerçekten sen mi yaptın? Ve Men beklemiyordum. Gerçekten mi? Googlenın suçum sana uyarı yok mu? Biliyorum, Google geçmişte bu yayımcılar uyardı. Gerçekten bir uyarı almadınız mı? Aramadın bile, Googlenın suçu? Özür dilerim, nerede "o açgözlü var. diyorsun WebmasterWorld Forum kitleler ile kabul Kuralları çiğnedin. Ve şimdi dışarıda."Evet, şey, gittiğini daha fazla tıklama, daha fazla para...Google izin verecek zaman sonra eminim tekrar ama Googlenın hatasıymış gibi davranma.WebmasterWorld Forum tartışma.


Google, bir nedenden dolayı bu kuralları yapar. AdSense insanları yargılamak hızlı ve uygun şartlar veya yasaklı olma riski % 100 hızlı eylem en iyi ders her zaman emin olmak için bu yüzden hareket etmek olduğunu. Hiçbir şey internet reklamcılığı ama denemek ve her gün AdSense çalmak insanlar dünyanın her yerinden binlerce vardır. Google üzerinden insanlar iyi ama acımasız ve kendi şartlarını ihlal edenler ban seçeneğim kalmadı.


Ne olursa olsun google katılık, insanlık dışı ve souless. Google hiç saygı müşterilerine gelen talep etmek istiyorsa, onlar şeffaflığı geliştirmek gerekir.


O çok yanlış yaptıkları için iken, hala var. güçlü bir gri alan AdSense yayın döneminde Bu iletişim, Google kendi arama ve AdSense takım arasında... ve onun yayıncılar için tebliğ, kimi hüküm ve kurallar... karıştırıyorsunuz çoğu olmaması ele alınması gereken bir şey.


Kabul etti. Google kuralları ihtiyacı olabilir, ancak yayıncılar onları-ebilmek anlamak daha iyi genel iletişimi geliştirmek için ilk çalışma olmadan o kadar vardır değil.


Facebook daha gerçek zamanlı konuşma ToolsGoogle güncelleştirmeleri ve SERP değişiklikler - Eylül 2013 trend başlattı


expiringSelf etki alanı barındırma veya wordpress.com?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder