15 Eylül 2013 Pazar

Hedef kitleye s toplantı istiyor ve ihtiyacı

Bir şey satın alma ürünleri veya hizmetleri temsil kullanıcı önlenmesi anlayana geliştirme ve kullanılabilirlik geri alınan sol olsun, Web sitesinin en önemli yönlerinden bazıları tasarım. Her sanayi sahip farklı niş hedef kitleye (Bu özellikle hizmetlerinizi arayan) hem de daha büyük bir (o kim are aramak değil, ama kullanabilirsiniz hizmetlerinizin). Siz don t var site genelinde tökezledi her birey için mükemmel bir kullanıcı deneyimi sağlamak (imkansız bir görev neyse,) her zaman emin olmak istiyor ve ihtiyacı olan öğeleri dahil etmek istiyorum.


Bunu daha önce bahsedilen ama yinelemek önemli. İletişim bilgileri bulmak için don t yapmak ziyaretçiler için avlamak kolay olduğundan emin olun. Sitenizin her sayfasında bize onları böylece onların tercih edilen yöntem ile iletişim kurmalarına izin vermeniz gerekli tüm bilgileri sağlar sayfa alarak bağlantı bir kişi olması gerekir.


Satış önemli ölçüde kaynaklanan ve göze çarpacak şekilde görüntülenen telefon numarasını telefon trafiğini artırmak her sayfa olabilir sahip. Ulusal veya uluslararası bir kitleye hedeflerseniz, Ücretsiz telefon numarası görüntülemek dikkat edin.


Geniş bant erişimi artıyor olsa da, hala o hala yukarı arama üzerinden Internete bağlayan önemli bir bölümü olduğunu. Sitenizi tasarlarken bu göz tutun. Her sayfanın en az gecikme süresi ile nispeten hızlı bir şekilde indirme dikkat edin. Kitleniz onlar t kazandı çünkü beklemek yapmıyorsun.


Harici komut dosyaları ve CSS kullanarak sayfalarınızın yükleme süresini önemli ölçüde azaltabilirsiniz. Onları kullanın! Resimlerinizi sınırlamak ve mümkün olduğunca onları daha küçük bayt boyutunu sıkıştırma.


Don t denemek tek bir Web sitesi ile çok fazla. Barbie bebek ve aynı mağazadan araba pil satan, Wal-Mart gibi ulusal olarak tanınan bir marka adı yoksa sizin web siteleri tek bir konu üzerinde duruldu tutmak gerekir. Sitelerinizin odaklanarak buna göre sürücü müşterilerine kapanış Satılık çok az dikkat dağıtıcı olarak geliştirilmesi anahtar kelime için arama motoru yerleşim hedefleme ile yardımcı olacaktır. Web siteniz hakkında o kadar iyi olduğunu daha az sen motorlar ve gerekeni ziyaretçilerin odak mümkün.


Farklı sektörlerde ürünleri satmak istiyorsanız, yeniden iş yapmak için birden çok site oluşturma kapalı daha iyi. Az insan bir giyim Web sitesi-otomatik sigorta satmaya güvenir! Ne zaman sonra farklı pazarlar, hedeflediğiniz her sektör için yeni bir site oluşturmak için iyi iş mantıklı geliyor. Bu stratejiyi kullanırken, birkaç basit yönergeleri izleyin emin olun:


Benzersiz bir kitleyi hedef: her sitede bir ölçüde benzersiz seyirci veya müşteri tabanı hedefleme emin olmak istiyorum. Ev planları satan bir site sahibiyseniz, don t gitmek her biri aynı şeyi farklı bir sürümünü satan beş yeni siteler kurmak: garageplans.com, houseplans.com, customhomeplans.com, colonialhomeplans.com, vs.


Bu taktiği rakiplerinden kenar arama motorlarının en iyi sonuçları egemen olmaya çalışıyor tarafından kullanılır. Bu aynı zamanda arama motorları tarafından ağır formu spam kabul edilir. Ayarladığınız her site benzersiz bir amaç ile diğer siteler ile hemen hemen hiçbir crossover olması gerekir. Benzersiz şekilde hedeflenen sitelerin bazı örnekler: houseplans.com, landscapingplans.com, homeofficeplans.com.


Bir oda bir ev ofis dönüştürmek isteyen birileri mutlaka çaprazlanarak ile bir bütün evi inşa etmek isteyen birisi için gitmiyor. Öte yandan, birisi bir ev bina da planları çevre düzenlemesi için arıyor olabilir ama bu aslında tamamen farklı bir alan tasarım tamamen s. Her potansiyel web sitelerinin önemli ölçüde benzersiz ve farklı gereksinimleri arayanlar hedeflemek için inşa edilebilir.


Kullanım benzersiz içerik: oluşturduğunuz her sitede farklı içerik içeren gerekiyor. Kabul edilebilir benzersiz siteleri yukarıdaki örneklerde t kullanımı benzer içerik bir siteden diğerine don emin olmak istiyorum. Ayrıca aynı tasarım şablonunun yanı sıra aynı işletme adı kullanmaktan kaçının ve her sitede bilgi başvurun.


Ben ilk benim iş için bir blog başladı bu benim ana iş web sitesi dahil. Bir yıl sonra biraz daha geniş tampon toplamak için umut başka bir tamamen yeni siteye kapalı rulo karar verdi. Kolayca blog için Pole pozisyonu marka tutmuş ama yerine tamamen yeni bir isim, görünüm için yeni bir site oluşturmak için karar verdi.


Öte yandan, ben de tutulduğu Pole pozisyonu marka küçük web dizini oluşturulmuş, ama farklı bir isim seçti: PolePositionDirectory.com.


Her durumda, her bu siteler benzersiz içerik ile tamamen farklı bir amaca hizmet eder. Birisi kolayca bir dereceye kadar ilgili tüm üç siteleri belirlemek için olsa da, onlar farklı hedef kitleler için farklı şeyler arıyorum peşinde her benzersiz varlıklardır.


Ürünleri satmak veya herhangi bir şekilde bir alışveriş sepeti sistemi kullanmak, sadece alışveriş sepeti sistemi geliştirerek kolayca dönüşüm oranlarını artırabilir. Onların arabası derenin bırakıp hayatına devam daha az muhtemel onlar satın alma işlemi bitirmek için yapmak facebook reklam daha az tıklama ziyaretçi var. İşlem basit yapmak, onları sadece ne sipariş işlemek ve onları kapı dışarı almak gerekli olarak doldurun.


Senin alışveriş sepeti çıkış işlemi herhangi bir mağazasında ödeme hattı gibi düşün. Satır kadar birçok kişi ise, özellikle de sadece küçük alışveriş yapma koymak onların ürün ve bırakmak daha olası. Belki de başka bir gün, ya da belki de ll bulmak aynı maddeyi başka bir mağaza daha küçük bir çizgi ile gelirim. Ben seni biliyorum, ama ben hakkında ve birden çok kez yaptım. Checkout çizgiyi kısaltın ve her satış ne kadar küçük olursa olsun mümkün yakalamak.


Eğer ameliyat ile reklam sayfaları yığılmayı ticari Web sitesi yapma. Reklamların ek gelir elde etmek için harika bir yol olabilir ama onlar da uzakta çekici olabilir daha onlar üreten. Sitenizdeki her şeyi doğru satış ziyaretçi çekmek için tasarlanmış olması. Reklamlar de dikkat çekmek için tasarlanmıştır ve bu nedenle genellikle fazla bir satış (senin) uzak ziyaretçi çekmek ve kapatma yapmak başka bir (olası bir rakip!).


Ticari olmayan veya salt bilgi sitesi faaliyet eğer reklamları harika, ama bunları idareli kullanmak ve yararsız banner değişim programları uzak emin dur olabilir. Size reklam alanı satmak için gidiyoruz o zaman o yer ne kadar değerli olduğunu belirlemek ve ona göre satmak.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder