18 Eylül 2013 Çarşamba

Hem click hem de harcama ödemeli arama Google hakimdir.

Etkin sınır S3 dijital pazarlama performansı raporunu yayınladı. Belge eğilimleri arama pazarlama Facebook ve görüntülü reklamcılık için telefon ve tabletler için bir alanı kapsamaktadır. Ancak rapor öncelikle ödenen arama eğilimleri odaklanmıştır.


Etkin sınır Googlea göre kabaca yüzde 82, tıklama ve harcama ödemeli arama kontrol eder. Ayrıca şirket dedi "Google kazanmıştır ilk çeyreğinde Yahoo/Bing paylaşımından sektörler arasında Yahoo/Bing İttifak beri harcamak daha... [kısmi] olarak geliştirilmiş to Google sonucu. " Ayrıca, bu "da onlar Q4 perakende peak google reklamı başkanı olarak daha fazla hacim arıyorum pazarlamacılar vardiyada bağlanabilir."


Öznitelik dönüşümler cihaz (telefon, tablet, masaüstü) üzerinden yeteneği artık Google ekosistemindeki oturum açan kullanıcıların tutar Google + ağ gelişimi ile mümkündür. Reklamverenler için bu trendi içine bakarak tablet trafiği ve dönüşümleri, mobil web sitelerini optimize ederken zaman yatırım yaparak hazır olmalıyız.


Click Share


TrackBack URL bu kayıt için:http://www.typepad.com/services/trackback/6a00e5522e40fd88340154360e1ce6970c


Aşağıda hem click hem de harcama ödemeli arama Google referans weblogs bağlantılar hakim vardır:


Subscribe to our Feed!E-posta ile abone
kalmak nağme!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder