7 Eylül 2013 Cumartesi

Google Sync iner: Gmail itmek için iPhone için birçok başarısız

Birkaç hafta önce Google push Gmail Google Sync genişletilmiş bir versiyonu ile iPhone getirdi. İnsanlar bu konuda inanılmaz mutlu ve onlar hemen kaydoldum.Dün, insanlar Mobil Yardım iplik içinde Google Sync aşağı onları için olduğunu bildirdiği başladı. İlk raporlar Salı gece yarısı geldi ya da Çarşamba sabah erken. Daha sonra dün, Googler Bing, yanıtladı iplik bir kısa kafalı-up "Teşekkürler çocuklar, içine bakıyoruz!"Sonra yakında yeniden, bazıları için çalışmaya başladı. Diğer şeyler eşit geri alma sorunları vardı. Takvimler, kişiler ve e-postaları eksik gibi görünüyordu veya yanlış yorumlanabilir. İplik şikayetleri ve sorunları ile devam ediyor, ama genel olarak, Google Google Sync sorunu çoktan belirlemiştir düşünüyorum.Forum tartışma Google Mobil Yardım.


Son zamanlarda ne Google ile? Kalabalığa katılın ve çünkü bulut hakkında şikayet istemiyorum ücretsizdir. Ama Googlenın bulut Hizmetleri kucaklamak için müşteri almak uğraşıyorlar ve bu tür bir bölüm çok zor hale getirir.


Büyük perakendeciler için online satış güçlü olabilir SuggestedReport olarak: 79 pct google reklamı kötü niyetli saldırılar ve Android OS vurdu


Toplu birçok site $10-$20 makale yazma Yarışması bir gitmek gerekir: uzun vadeli iş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder