5 Eylül 2013 Perşembe

Nasıl Google AdWords reklamları Google temel ürünleri göster

Bir okuyucu, katı, Set üzerinden Brad bana ürünleri AdWords reklamlarını gösteren Google hakkında yeni bilgiler gönderdi. Biz geçmişte birkaç kez bu tür reklamları Google görmekte raporlama birkaç kez, bu konunun kapalı. İşte bir görüntü reklam:Google show products from XXX, bir okuyucu bana bir e-posta Google temel yönetim konsolu bir görüntü gönderdi. Admin panelinde o "Paylaş" AdWords ile yeni bir bağlantı göstermek İşte şu bölümünden bir ekran görüntüsü:google base and adwordsAdWords müşteri Kimliğinizi girerseniz, o kadar reklamlarınız ürünlerinizi bağlanacaktır. Burası aslında yeni bir yardım belgesi üzerinde Googleda. Okur: artık Google Base hesabınızı AdWords hesap bilgilerinizi belirtebilirsiniz. Bunu yaparsanız, AdWords reklamlarınızın, Google Base ürün bilgilerinizi yüzey. Google Base hesaplara bağlı AdWords kampanyaları yararı daha zengin, daha ayrıntılı ürün bilgileri, kendi metinleri alacaksınız; resimleri ve fiyatları da dahil olmak üzere.Henüz resmi bir duyuru Google tarafından bu yeni özelliği olmuştur inanmıyorum. Google, bu geçmişte bir beta test mi itiraf etti.Tartışma forumu WebmasterWorld devam etti.


Geçen hafta ben de fark ettim. Ancak, AdWords hesap bilgilerinizi eklemenin yanı sıra. Google Base hesabınıza bir "ürün uzantısı" AdWords kampanyanızı oluşturmak zorunda. Bu "ürün uzantısı" oluşturabilme özelliği, tüm AdWords hesaplarında kullanılamaz. Yani, Adwords ve temel hesapları bağlayabilirsiniz iken, artı kutusu hala tüm reklamverenler için kullanılabilir değil.


Ben nezaret AdWords hesaplarını hiçbiri henüz ürün uzatma seçeneği sunuyoruz beri hızlı burada gidiyorum, ama bu kullanıcı sonunda bir Google Base besleme birden çok AdWords hesabı ile paylaşmak herhangi bir gösterge nedir?


Kimse tam olarak nerede bu "Ürün uzantısı" bağlantı içinde adwords ortaya çıkar bir görüntü var mı? Ya da belki bir GPS koordinat gibi bir şey mi? Rasgele golf sahası adwords arayüzünde bulmak zorlaşıyor.


Güzel bir soru, Mike. Barry - "Ürün uzantıları" sekmesine bir çok yardımcı olur. Eğer değil, talimatları nasıl (orada olduğunu varsayarsak) sekmesini bulun da çalışmaya devam eder.


Merhaba Fion, Evet, Adwords üzerinden kullanıyorsanız plus kutuyu ek bir ücret olacaktır Adwords reklam tıklamaları ürünleriniz her tıklama için de ödemek zorunda kalacak.


Bir rehber size yol nerede "Ürün uzantısı içinde kampanya ayarları"-cekti var olmak güzel, ama bizi ekran görüntüleri ile sağlamak isteyen reklamverenler için beklemek zorunda kalacak.


Eğer "show daha google adwords reklam fazla ürün..." sponsorlu bağlantılar bölümünde görmek benim ürünler, ancak gösteren ürünler elde edebilir kulüpler değil doğru ne zaman birisi benim web arama sırıtmak ürünleri nasıl değiştirebilirim?


Eğer kampanya ayarları, ardından reklam uzantılarını, ürünler gidin. İşte bir ekran: http://www.purityringsonline.com/files/2041227/uploaded/ProductExtensions.jpg.


Büyük perakendeciler için online satış güçlü olabilir SuggestedReport olarak: 79 pct kötü niyetli saldırılar ve Android OS vurdu


Logo Yarışması 50 $ anında PaypalDont unuttun Aboneleriniz izin!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder