8 Eylül 2013 Pazar

Sosyal arama ne zaman geliyor? Ne? Onun burada?

Uzun zaman önce kalpleri ve zihinleri yeni nesil üzerinde Facebook alıyordu olup nerede Google önceki bulundurduğu hakkında tartışma bir çok oldu. Olup şeyler arkadaşlarınızı soran daha kolay olurdu bulmak için bir arama motoru kullanarak hakkında çok tartışma çıktı. Her zamanki gibi biz hayal, biz cevap metni arasında arama karar verdim çünkü çok daha karmaşık ve sosyal ağ şu geleceğidir... hem de.


1980Lerin tartışmalar bir sürü hatırlatıyor (Tamam, eski) köprü metni veya arama kullanıcıları için (yani onları diyorduk) doğru şekilde olup olmadığını hakkında bilgi almak için. Ne bu sonucu oldu? Evet, ikisi de.


Flickr üzerinden bmevans80 tarafından görüntü


Yani, Facebook ile özellikler denemeler gibi bu insanlar düşünmek-ebilmek var olmak yeni SEO ve Facebook insan uzman avantajı götürmeye çalışan Google dosyalar patent daha ilginç gelişmeler bilinirler devam arama motorlarında kendilerini.


Microsoft, düşünmek ne arkadaşlar dayalı sıralaması arama sonuçları yardımcı olmak için Facebook ile bir anlaşma yaptım. Google ve Microsoft Genel olarak kabul onlar Facebook ve Twitter kullanmak onların sıralama algoritmaları artık içinde. Google sitesine kötü değerlendirmeleri downgrade için kendi algoritması değişen itiraf.


Yani, asıl soru bu: ne bekliyorsunuz? Videolar yapmaya başladı önce kim evrensel arama için bekledi bir insan olsaydı, senin için bir mesajım var. Sosyal dikkat etmek zamanı.


Şimdi, ben öyle biri değilim. Vardır değer ki, eğer sadece sadece deneme için görür görmez ben genellikle bir şey çalışmaya başlamak. Yani, sosyal medyada yıldır oldum. Ama başka bir şey değer içine atlama önce olup olmadığını görmek için beklemesi gereken açısından, anlıyorum. Deneylerim çalıştı değil itiraf.


Eğer sosyal medya değeri vardı şüpheci oldum, yani, sorun değil. Ama eğer daha fazla Linkler, başlıklarınızın tweaking ve başka türlü nasıl biraz daha Pagerank Google Tanrılar dışarı sıkmak hakkında obsessing çekmeye çalışıyor arama sonuçlarınızı aşağı bakarken senin yürüyüş saat geçirdim ve hala merak ister sosyal değeri vardır...MERAK DURDURMAK.


Bağlantıları değer tek başlarına var, ama onlar için bağlantı sayfaları kaliteli olduğunu arama motorlarına sinyal oldukları için onlar daha fazla değere sahip. Sosyal medya etkinliği bağlantılar yerine değil, ancak bağlantılar ek olarak bu aynı işlevi yerine gelmeye başladı. Stratejiniz bağlantıları satın almak veya bağlantıları işlemek için yüklenmişse, Microsoft ve Google seni aldatıyorum görmek için ödevlerini kontrol ediyor şimdi sosyal medya etkinliği facebook sayfa reklamı de işlemek çünkü.


Büyüyeceğiniz olmak tüm pazarlama için Facebook gibi sitelerde arama bilmiyorum. Bu arama alanları tarayıcılar kendileri inşa sürece insanlar her zaman ilk Google kullanır. Nerede Facebook en yararlı olduğunu düşünüyorum insanların arkadaş farklı işletmeler hakkında görebilmeniz seviyor almak için var. Pazarlama Hizmetleri gibi GetMorePopular kesinlikle size bu konuda yardım edebilirim. Bu Facebook içinde aramak daha fazla yatırım yapmaya devam ediyor ve bence nerede Microsoft ve Bing Facebookun ilişkisi gelmek içine oyun ilginç olacağını düşünüyorum.


İyi bir makale. Bağlantı suyu söylemediğin için teşekkür ederim. Vadeli bir kez daha duyarsam bağıracağım. (çöp günü can dibinde bir şey gibi geliyor)


Merhaba Mike - teşekkür btw Kitap Arama Motoru Pazarlama A.ş. Orijinal bana bağladım, yardımcı çevirmek bana birkaç yıl için büyük bir kutu şirketinde tam zamanlı SEO ve yol boyunca pek çok tavsiye var.


LinkedIn ve Facebook arkadaş ve işletmeler beni bulmasını kolaylaştırmak için kullanın. Ve heyecan ile denedi ama benim normal rutin içine entegre etmek için çok rahatsız edici buldum. İşe yarayıp yaramadığını deneme ve umut ve iyi bir SEO arkadaşım zamanının büyük bir kısmını son 3 yıl içinde sosyal medya araştırma içine yatırım. O kısa bir miktarda trafik sel olur ama bunun çoğu sürücü ve değil nitelikli trafik sanırım.


Ne söyleyerek duydum ve ben çalışıyorum ama gönderme veya bir avukat ya da kozmetik cerrah için Google Yerel harita üzerinde üst sıraları almak Facebook "arkadaşlar" ekleyerek sığır gün nefret. Nerede bir düzine SEO şirket pozisyon için mücadele ediyoruz ifadeler üzerinde zaten genel strateji entegre görebiliyorum.


Mal bu tür sözcükler için teşekkür ederiz. Tamamen ne diyorsun duyuyorum. Bence biz bak ileri bizim işleri böylece biz sadece yeni şeyler öğrenmek, ama aynı zamanda çok daha fazla iş yapmak zorunda gerek değişen olasılığı, dürüst, biz zaten-si olmak ayni-den sonuçlanmak başarmak için sadece. Muhtemelen tek şey değil, değişiklik hakkında bilmek değil çalışma yapmak ve sonuçları kayma var kötüdür. Yani, biliyorum daha yapmamız gereken haberler duymak zordur, ama eminim bu müşterilerimizin bize yeterince yapmıyoruz olan daha iyi olduğunu kabul ediyorum. :-)


Daha okuyun, daha yorgun alıyorum. Geçiş yapmak istediğiniz değil. Google ile ilgili yeterince zor. Ama ne yazık ki, Le yüz ve La Tweet anlamaya zorunda kalacağım sanırım.


Tabii ki sosyal medya Web siteleri değerine sahip. Onlar yüksek PR var. Eğer yardımcı olacaktır facebook sitenize daha fazla insanlar link alabilirsiniz. Ama diğer yüksek PR siteleri sadece iyi çalışır. Ve sosyal medyada büyük değil büyük nesil. Belki de şimdi ne zaman yüz kitap kullanmakta olan tüm çocuklar büyümek üzerinden 10 yıl içinde google algoritması ile genç kuşak yetişmek için büyük ölçüde değişecektir. Ama herhangi bir önemli değişiklik algoritması her zaman yakında geliyor inanmıyorum.


hala sosyal medya siteleri Web sitesi sıralaması üzerinde gerçekten etkileyen hakkında emin değilim. sosyal medya siteleri var yüksek PR, ama olsa bile iyi güç sosyal medya Google siteniz için aynı gücü dikkate almaz. Hala onun gerçekten yararlı web sitenizin trafiğini artırmak :)


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder