10 Eylül 2013 Salı

Google etkin görünüm biçimi alır Akreditasyon - arama motoru izle (#SEW)

2012 Yılında tanıtılan, etkin görünüm sağlar rezerv stok Google Görüntülü reklam ağı ve yalnızca bu bir ad görünür olmak en az yüzde 50i Interactive Advertising Bureaunın önerilen viewability standartları karşılamak için ödeme reklamverenler ekranda bir saniye veya daha uzun. Etkin görünüm de 2013 yılında DoubleClick reklamverenler ve yayıncılar için DoubleClick sunulacak.


Google da bazı verileri artan viewability, bir blog yazısı, Neal Mohan, Googlenın Başkan Yardımcısı görüntülü reklamcılık kampanya performansı artırır gösterilen paylaştı.


Bu kullanıcılar iki katına, ortalama kat aşağıda stok için bir görüntülenebilir reklamı, tıklama oranları (to) ile en çok 21 kat daha büyük olasılıkla bulundu. Aslında, Google TOlar görüntülenebilir yukarıda--kat ve görüntülenebilir kat aşağıda stok için karşılaştırılabilir bulundu. Bir reklam-20 saniyeden fazla bakıldığında 20 kere IAB standart-Google tıklama 125 yüzde artış görmüş önerdi.


google-ads


Bu standart IAB viewability yeterli olup olmadığı sorusunu teşkil etmektedir. Mert diyor ki, "hakkında en temel nokta IAB standarttır: reklam var öyle bir şey olarak sayılacak kadar uzun olduğunu? Reklam için artık bu ekranda olduğu gibi kullanıcıların göz yakalar, ve oranları devam."


ComScore viewability ile birlikte diğer kalite ölçümlerini ölçer doğrulanmış kendi kampanya gerekli teknik iterek. Ağustos 2012de VivaKi-ecek kullanma belgili tanımlık teklif etmek isteğe bağlı VivaKi sinir merkezi s izleyici ile yerleştirilen reklamlar için duyurdu.


Blog, mert bu dedi ve dijital reklamlarınızın performansını artırmak için diğer çabalarını marka reklam biçimleri ve araçlarını kullanarak sayısı yüzde 65i artışa göre ödüyoruz.


"Şüphesiz, Google sadece ekranda adwords destek dominant oyuncu olduğunu çünkü onlar göstermek, etkinleştirmek için anahtar yeteneklilik karşıdan karşıya çok altyapı kendi" Dave Zinman, Infolinks başkanı söyledi. "Onlar viewability sonraki seviyeye çekmek için harika bir konumda DoubleClick ve reklam değişimi ile vardır."


Ama viewability biraz görüntülü reklamlar ile gerçek sorun bir oyalama olduğunu savunuyor Zinman: kötü performanslarını. Zinman Yahoo ekran reklam ve AdKnowledge kurucularından 1995 yılında, eski genel müdür TOlar bu büyük artışlar viewability sayesinde bu kadar önemli değil bu yüzden sürekli düşüş-to gördü diyor.


"1996 Yılında başladığımız zaman, ortalama to yüzde 2 oldu," dedi. "1999 Yılında 5 olduğunu ve 08 artık. İçin.02 08 gidersek, bu yüzden hala daha fazla şezlonglar yeniden düzenleme yapmıyoruz."


Mert sanayi viewability vurgulamak için gelecek yıl kayacak ve Googlenın yayıncılara etkin görünüm hakkında heyecan olmuştur diyor düşünüyor.


Şu anda, viewability netlik eksikliği reklamverenler faydaları ancak yayıncılar ayrılmaz reklam bilim subayı Will Luttrell, baş teknoloji göre tablo para bırakmak neden olur. Onun şirket Ayrıca Medya Derecelendirme Konseyi viewability verileri gerçek zamanlı teklif reklam alışverişi sağlayan bir araç ile Akreditasyon sürecindedir.


"Değeri, örneğin, reklamlar bir sayfanın altındaki sahip" Luttrell söyledi. "Bu reklamı yer-meli var olmak daha az para değerinde satın alma. Şu an onlar farklılaşmamış."


Örneğin, bir müşteri görüntülenebilir reklam karşılığında yüzde 35den yüzde 70i kullanarak Ad Viewability çözüm--ama sadece onlara yüzde 10 daha fazla mal satın yüzdesi iki katına çıktı.


Googlenın Mohan göre "gerçek izlenen gösterimlerin hakkında bir konuşma değiştirerek, amaç reklamlarının aslında varlık markalar konforu vermektir insanlar tarafından görüntülendi. Online daha fazla para harcamaya istekli olduklarını ve bu herkes için pasta yetişir."


Bu makale, ilk üzerinde ClickZ yayımlanmıştır.


Güncelleştirmeleri (Günlük veya haftalık) bültenlerine kaydolun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder