8 Eylül 2013 Pazar

Sayfa yükleme süresi & hızı büyük olasılıkla Google sıralamasında bir faktör olacak

Sayfa yükleme süresi (hız), şu anda AdWords kalite puanı içinde bir faktördür. Ama Googlenın organik sıralama algoritması için yakında. Çok yavaş bir siteniz varsa, ne kadar yüksek sırası Google sizi etkileyebilir. Geçen hafta, arama motoru optimizasyon kafein kalkış eksi PubCon dışında ana haber buydu. Matt göre şu anda değil algoritması alanında olduğunu ancak kim bilir - belki bu zaten test. Matt, Google web daha hızlı bir yer olmasını istiyor ve Google web üzerinde görenler ne kadarının kontrol açıktı. Bu yüzden Google insanlar daha hızlı web sayfaları daha yavaş olanlar üzerinde bul etkileyebilir.Matt bu 2 dakika ve 2 dakika içine bu video hakkında konuşmak duyabiliyorum:


Bu mükemmel mantıklı ama farklı bir nedenle yukarıda belirtilen daha. Googlenın temel görevi kendi arama lütfen etmektir. Bu gönderirse (gösterir) bir arama yavaş yükleme sitesine hayal kırıklığı yaratıyorlar. Onlar hızlı yükleme sitesi için bir arama gönderirseniz, belgili tanımlık aramak mutluluk duyar. Aramaları yüzlerce boyunca, bu önemli bir rekabet avantajı vis-à-vis diğer arama motorları.


Bu bir reklam: tech NY--Geçenlerde Bruce Kil s sunum birkaç katı takeaways sıralaması ve sunucu hızı arasında doğrudan bir ilişki olduğunu oldu. (Onun sunum slaytlar burada yayınlanan bir link download: http://www.lohad.com/?p=4666)


Bu değişiklik Hoşgeldiniz ve iyi bir yanı olduğunu düşünüyorum. Sebebi benim bilgi hızlı gibi ve bir arama sonucunu tıklatın ve bir şey bile sayfada görünmesini başlamadan önce 20 saniye zaman nefret ediyorum. Çoğu zaman öylece. Bence bu gerçekten arama motorlarında bulmak ve onun yerine kaliteli sonuçlar bul bok sınırlar.


Nokianın aygıtları ve Hizmetleri işletme $7,2 milyar için satın almak, ilk yearMicrosoft içinde uzak manzara evlat edinme oranı Windows 8 beats


50 $ Logo ContestNative UK Madde Yazar kiralayabileceğiniz. Özellikle uzun vadeli.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder