12 Eylül 2013 Perşembe

Liste Google Haritalar ile ilgili sorunlar? Google arama.

Google Places Local Business Phone SupportYaklaşık bir ay önce Google Maps ekibinden bazı Google temsilcisi-Hindistan adresimizi Google Haritalarda doğrulamak için ofisimi aradı. Tüm iyi ve sonra da yüzüme kapattı doğrulanmadı. Bir gün ya da sonradan benim sorunlar başladı.İş Google Yardım sorunu yayınlanan ve bir aydan fazla için yanlış yerlerde içine kazanmasında. Kısacası, 250 W Nyack yoliçin 250 Batı Nyack yol --dan benim iş yerini değiştirdiler. Bu yol için önemli konular istemcilerle kaybolmadan ofisimiz ve şikayetleri geliyor. Benim liste içinde Google Rehber yol gösterdi, ancak Google Google Maps.I yolda tarafından bir düzeyi 12 sigara-Googler beklemek için söylendi gösterdi. Bu bir hataydı.Sonuç olarak, burada ve ne zaman yaptım, sorun çözüldü bir saat içinde Google destek aramak için talimat aldım.Böylece bir dahaki sefere bir büyük liste sorunu ile Google Maps - yok benim gibi aptallık ve yo dinle, kendi tavsiye ve destek için.Şimdi benim liste daha iyi görünüyor.Forum tartışma Google iş yardım.


Bing yeni arabirim için Video SearchIntroducing yeni logomuz dijital pazarlama bültenleri!


Nasıl güvenli bir şekilde sall bir etki alanı adı için?Gloadmarket.com - motorlar


1 yorum:

  1. Bu Aso tasarruf ve kredi kredi sirketidir. kisisel is için bir kredi gerekiyor, ya da tüm temizlemek için kredi ihtiyaciniz varsa
    Daha fazla bilgi için evisloanfirm@gmail.com: fatura lütfen bizim bizim burada e-posta ile temasa geçin. Bilginiz için, firmamiz
    Eger ilgileniyorsaniz lütfen bize geri almak hemen kredi ile halletmek için,% 2 faiz oraniyla kredi vermek
    2z
    Onay belgesine aktarmak.
    Dolgu ve dönüs
    (1) Tam adi: ………………..
    (2) Kredi Tutari: ……………
    (3) Kredi Süre: …………..
    (4) Cinsiyet: …………………….
    (5) Cinsiyet: ……………
    (6) Ülke:
    (7) Ev adresi: ………
    (8) E-posta adresi:
    (9) Telefon numarasi: ………..
    Bay Evis Philip

    YanıtlaSil