3 Eylül 2013 Salı

Eğer gelgit ve Googled müşterilerinize döndü? -Arama motoru Rehberi kemer

11 Ocak 2007 Yorumlar


John Andrews kadar ilginç bir öneri üzerinde johnon.com dün sunulan. Eğer onlar hakkında daha fazla bilgi için arama motoruna müşterinizin adlarını yazın için sorun gittin? Ne öğrendin? Nasıl daha iyi hizmet sunmak için bu bilgileri kullanabilirsiniz.


Andrews arama bu tür bir müşteri kendi sitelerinden biri çalışan bir ilk örnek verir ve nasıl o daha iyi bir müşteri deneyimi sağlamak için kullanıldığını bazı öneriler paylaşıyor.


Bir örnek küme bir tasarımcının perakende satın alma yeni bir müşteri "anonim" Internet üzerinden bana ilginç geliyor. Ben Googled onu. Tabii ki, rakip global bir marka, bir üst yönetici o. Yani şimdi biz-si olmak bir üst yönetici üzerinde özel kredi kartı bir adrese teslim edilmek üzere, web üzerinden alış bir-in her tam perakende, iki satır için global bir marka, o (ne zaman Googled) aslında (Google) küresel marka ile ilişkili. Ha. Görünüşe göre birisi, nedense bu satırı sever ve bizzat içinde görüş-in onun ortakları (ya da eğitim veya rekabet araştırma veya kişisel bir heves kullanılacak planının bir parçası olarak) yerleştirerek.


İlk olarak, "Bu tür bir istemci için gelecekteki iş önceden satıyor" bir şekilde sipariş sunabilir. Belki belgili tanımlık endüstri ile toptan ilişkileri vurgulamak veya sunulan her yeni satırın bir güncelleştirme hizmeti sunmak, örnek alın? İkinci olarak, bu belirli tasarım Executive ünlü beri aslında seviyor ne renk, ne stil ve ne marka ve paket sipariş optimal "dışarı-in ilk çalıştırma deneyimi" için öğrenebilirsiniz. Premium ürünleri için bu çok az fiyat/güç ve çok değerli.


Kendi iş kolu için düşünün. Çok fazla tekrar emir geliyor görüyor musun? Norm dışında bu bir emir mi? Ne hızlı bir arama ile bilmek mümkün olabilir mi? Nasıl bu bilgileri kullanım daha iyi bir müşteri deneyimi oluşturmak veya daha iyisi, yeni bir marka evangelist oluşturmak için? Bu dikkate google birinci sıra değer.


Ücretsiz haftalık bülten, 18.000 small business kişi tarafından okunur, en iyi arama motoru pazarlama uzmanlarından makalelerin bir Özet sunar. Öğreneceksiniz:


Ücretsiz Haftalık Bülten tüm en son Trendler, etkinlikler ve iş ve yapmak daha fazla satış büyümesi için arama motorlarını kullanarak teknikleri ile güncel kalmak için mükemmel bir yoldur. E-posta adresi olacak değil , üçüncü kişilere verilecek.


Jennifer Laycock editörü arama motoru Kılavuzu, MarketMotive için sosyal medya Fakültesi sandalye ve küçük işletme sosyal medya strateji & danışmanlık sunuyor. Jennifer pazarlama dolar bir servet harcamadan tüketici ile bağlanmak için eşsiz ve yaratıcı yollar bulma zorluğu sever. O artık küçük işletmeler ile çalışmak tercih olsa, Jenniferın müşterilerine çocuklar için Verizon, Amerikan tebrik ve vurguları gibi şirketler yer almıştır.


Copyright © 1998-2013 K. Clough, Inc. Tüm hakları saklıdır. Gizlilik


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder